top of page
jumping

Don't WISH FOR IT,
WORK FOR IT.

Referenties

Deze klanten maken marketing makkelijk met hulp van Plan tot Planning. 
Meer weten over deze referenties?

​

​

Overzichtelijke marketingplannen & -planningen zijn een must voor zowel multinationals als MKB. Op maat gemaakt en passend bij het bedrijf, de doelgroep, de markt en de marketingbehoefte. Plan tot Planning richt zich voornamelijk op MKB omdat juist MKB kan profiteren van structuur, richting en resultaat en vanuit hier over te aan naar de uitvoering. Plan tot Planning past de jarenlange ervaring van het maken van plannen en planningen bij multinationals toe om de vertaalslag te maken naar startups en MKB. 

PLANNEN & PROJECTEN

philips_new_logo_edited.png

International content plan

Aanpak voor creëren van wereldwijde consistentie in online- en offline content voor de verschillende bedrijfstakken.

CAMPAGNES

Holland food service.jpg

Met de terugkerende Gelukkig ouder worden campagnes komen droomwensen in vervulling en worden bewoners verrast met porties Geluk.

MKB implementatie Plan 

MAAS_logo_Zwart_297x98.png

Opstellen van een plan voor het opzetten van een nieuwe afdeling om MKB'ers te voorzien voorzien van heerlijke koffie met een passend concept.

LOYALITEITS-
PROGRAMMA

cws-boco-international-gmbh-logo-vector_

Opzetten en uitrollen van een spaarprogramma met als doel binding te creëren en de achterdeur dicht te houden. Gebaseerd op onderzoek: effect van loyaliteitsprogramma's. 

cws-boco-international-gmbh-logo-vector_

online Marketing-
& Salesplan

Online marketingplan & opzetten telesales team voor verkoop van sanitaire hygiëne en schoonloopmatten voor bedrijven. 

PRODUCT CONTENT PLAN

1200px-Dorel_Industries_Logo.svg.png

De juiste content op de juiste plek voor diverse doelgroepen in heel Europa. Alle informatie over autostoelen en kinderwagens in lijn met de richtlijnen in één PIM systeem. 

marketingplan & planning

MAAS_logo_Zwart_297x98.png

Plan waarin online, offline, intern- en extern samenkomen met als verbindende factor het Nationaal koffie- en theecongres

Unilever.png

CATEGORIEPLAN
awareness

Categorie aanpak om een nieuwe doelgroep aan te trekken en meer omzet te creëren in de B2C markt. 

Lassie-Logo.png
celavita_edited.png

PRODUCT INTRODUCTIEPLANNEN

Doelgroeponderzoek en een uitrolplan om nieuwe producten effectief in de markt te zetten. 

Holland food service.jpg
MAAS_logo_Zwart_297x98.png

CUSTOMER JOurNEY
& TOUCHPOINTS

Met het in kaart brengen van de klantreis en het optimaliseren van de touchpoints de klanttevredenheid vergroten.

CATEGORY MANAGEMENT PLAN

Douwe Egberts.jpg

Category management plan om de categorie koffie goed te positioneren binnen de segmenten leisure, petrol en horeca.

INTERNATIONAL ADVERTISING & MEDIA

tio.png

Vak ontwikkeling voor HBO om campagnes in het buitenland passend en succesvol te maken. 

bottom of page